2012. november 11., vasárnap

Köd előttem, köd mögöttem...




Köd előttem, köd mögöttem,
Azt sem tudom, honnan jöttem.
Szél hozott, szél visz el,
Bolond kérdi: mért visz el?







Tegnap volt ilyen szép ködös időnk. Dunna alatt aludt a rét. :)

Tegnapelőtt pedig Pesten jártunk, hogy megünnepeljük Apu hatvanadik szülinapját! :) Rég jártunk már náluk. Nagy örömünkre találkoztunk a legújabb, koromfekete családi macskával is, és hófehér barátjával. :) Hazahoztam volna udvarlónak Futinak, de nem adták, illetve a gyerekre cserélték volna, ezért nem jött létre az üzlet. :)) Pedig biztosan tetszett volna Makkának az ápolt, szorgalmas menyasszony:



Kis Jácint nagyon jól érezte magát: hosszasan gajdarászott Nagyapának, aki ezt lelkesen videóra is vette. A bébinek nemrég sikerült felülnie a babakocsiban! Azóta nem hajlandó feküdni benne.


És bocs, de már megint z*bálunk...


Mentségünkre legyen mondva, aki mifelénk jár, mindenkit szívesen megkínálunk! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése