2012. november 24., szombat

Tanyasi Tudatversek



János meg fog ölni, tudom :)))
Alapvetően nem szeretem a "házilag íródott" "amatőr" verseket... De ez a három, amelyek tegnap az én Szívem lelkéből kihullottak, megérintettek, és bár papírom van róla, de kivetnivalót nem találok bennük :) Na persze nem is kerestem ;))
Ilyen egy tanya ez, tiszta alkotótábor :)))

************************

Teremtő: Ő teremt
Mi mindent: Mindent
S teremtő mindent
mindenek felett fent

Te: TeremtŐ
Teremted Őt fent
De Te nem vagy bent
S benne vagy lent

Eme játék
Elme játÉk
Ék s elme Játszék
S nincs fék
************************

Őrök és Őrzők
Őrzök még Fénylőt
Fényem még éget
Tüze elemészthet

De Őrök és Őrzők
Vigyáznak Engem
Bennem élnek
Feszítenek
Nem félek: Nem félhetek
Én vagyok előttetek
*************************


Vagyok Egy a sokból
Teremtett Teremtő sorból
Felettem már csak az Ő ege zeng
Bennem már csak az Ő szava cseng

Az Ő szava némán csengő
Mélyről fel törő erő
Fénylőn sötét csillogó
Bennem élő megváltó

Teremtett teremtő
Fényemen reszkető
Bennem élősködő
Vadállati erő

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése