2016. március 16., szerda

Végre "igazi" munkát végeztem

Hétfőn végre kijutottunk a méhecskékhez is. Minden kaptárba bekukkantottunk, és elkezdtük a serkentő etetést. Most, hogy János hétköznaponként nyolc órát dolgozik, ő csak hétvégén fog tudni méhészkedni, Így eljött az én időm. :) Nagyfiam oviban, a két kisebb pedig már nem annyira pici, hogy ne lehetne őket le-letenni egy kicsikét.

Délelőtt Emma aludt, és amikor felébredt, Simont tettem le aludni. Megfőztem a szirupot. Emmát elláttam enni- és innivalóval. Felvettem a méhészruhát, és anyai kötelességeim elől igazolatlanul távoztam, a hátsó kapun át a méhesbe.

Kicipeltem a nagy sziruposfazekat magammal, és első dolgom volt a kaptárvasat a cukros lötyi fenekére ejteni. Hát, volt már ilyen a családban, amikor apukám a kapukulcsot rejtette a lekváros üvegbe... ellenem szól az a tény, hogy ő akkor mintegy harmincnégy évvel volt fiatalabb nálam...

Az önállóság felé vezető, első bizonytalan lépések után, nagy örömmel tálaltam fel legújabb kosztosaimnak a friss hamit. Meg sem tudom számolni, hogy hány tÍzezer főre növekedett ellátottaim száma, és mindezt csupán egyetlen nap alatt!

Nagyon élveztem a meleg napsütést, a cirógató, kellemes szellőcskét, és a méhzümmögést. Pontosan azt éltem át, amit már nagyon régóta szerettem volna. Néhány kaptár után azonban felébredt az anyai ösztön, illetve annyira felerősödött a hangja, hogy már elnyomta a méhzümmögést. Ekkor bejöttem a házba, hogy kislányomat ellenőrizzem, de mindent rendben találtam. Éppen egy kánkán koreográfiát gyakorolt Simon ágyában hanyatt fekve, illetve almát és vajas pirÍtóst tömködött a szájába felváltva. Amikor meglátott, kitörő örömmel üdvözölt. Na, mondom, itt semmi gond, és visszamentem bogárkáinkhoz.

Gyorsan vége lett az etetésnek, visszajöttem, kicsit elfáradva, nagyon boldogan. Sajnos a szelfi elmaradt, mert bár a telefon a szirupos kezembe ragadt, nem jutott eszembe fényképet készÍteni, pedig amióta frufrum is van, igazán csábÍtóan kandikál a méhészkalap alól. Kénytelenek lesztek egy hétfői képpel beérni!


Nektek is hasonlóan boldogÍtó, egészségesen fárasztó munkával töltött hetet kÍvánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése