2013. január 25., péntek

Nagyon elfoglaltak vagyunk ;)

Lomtalanítás tanyasi módra: 
Jinju a vezetőülésről követte figyelemmel az eseményeket. ;) 

 

Beszántották kis földecskénket: 
Tavasszal el kell boronálni, és már nőhetnek is bele a zöldségek! :)


Kint járt nálunk az állatorvos, aki pörgősen lezavarta egyre sokasodó állatkertünk beoltását. "Hmm... jó kuncsaftok lesznek Ozsvárték, macska, kutya, méhek, csirkék... fincsi!" ;) 
A meggyötört jószágokat finomságokkal vigasztaltuk, és rájöttem, hogyan lehet egyszerre három cicabuksit simizni:


Rozsomákunkra, és amennyiben holnap reggelig el tudjuk kapni a grabancát, Cicamamánkra is szomorú sors vár. Nagyon nehéz döntés volt, de úgy határoztunk, hogy essenek túl az ivartalanításon, mert egyikünknek sincs kedve rendszeresen kismacskák sorsáról dönteni. :(((

Tegnap meglátogattuk Nagymamát és Nagybácsit Bátonyterenyén! Arrafelé Északabbra jóval hidegebb van, mint nálunk, viszont útközben csodálatos látvány tárult elénk. Jó, hogy nem én vezettem, így nyugodtan tudtam nézelődni.


Kis Jácintunk egészen jól elfoglalta magát az úton, bár a kétszer négy óra út eléggé megviselte Őt. :( Egy biztos, aki ilyen sokat ül Apa mellett, az nagyon hamar meg fog tanulni teherautót vezetni! :)



A csoportképünk sajna kissé sötét lett, de a lényeg látszik, hogy kisbabánk egyszerűen ragyog! :)) 


 Ma az előzőekhez képest nyugis napunk volt, mert bár szintén nem álltam meg egy pillanatra sem, de legalább egy helyben voltunk. Délelőtt bevásároltunk, főztem - milyen régen volt kétfogásos ebédünk! Arany Jánossal szólva, "gondolta a fene", hogy ilyen nyüzsis életünk lesz itt, de, tudjátok mit? hihetetlenül jól esik végignézni a sok elvégzett munkán, és tervezgetni az elkövetkezőket.

Aki szeretne minden vasárnap hírlevelet kapni Álmodótanyáról, az kérem, iratkozzon fel itt:

Hírlevél

1 megjegyzés: