2018. május 29., kedd

Kyokushin Karate

Hétvégén elvittem nagyfiamat magammal Kiskunmajsára a VIII. Tadashii Kupára.



Vonzalmam a harcművészetek iránt  még gyermek koromban kezdődött akkoriban Shotokán karate oktatás volt nálunk . Imádtam ..


Az élet hozta magával miután Tázlárra költöztünk a családommal hogy ráleltem Kiskunhalason az Union Halas Dojora ahol a Kyokushin Harcmüvészet rejtelmeibe és szépségeibe tanulhattam bele. Mondanom se kell rögtön beleszerettem és ez a szerelem örökre szól.

A dojo vezetője Sempai Horváth Zoltán feketeöves 3.danos mester aki szívvel lélekkel vezeti a dojot. Az edzések kemények és igazán hatásosak mégis olyan a hangulat mint egy nagy családban. Mostanság sajnos ki kellett hagynom egy hosszabb időt. Érzem is a hiányát  :"(  .. de nem feledem a jelmondatot:

OSU NO SEISHIN! OSU!

A dojonk Facebook profilját itt találod:

https://www.facebook.com/UnionDojo/

Nagyon jó volt újra találkozni velük a majsai kupán.


Itt egy médiában megjelent cikk is

http://halasinfo.hu/kivaloan-szerepeltek-az-union-dojo-kiskunhalas-versenyzoi-a-nemzetkozi-versenyen/



Még egyszer GRATULÁLOK MINDENKINEK az elért szép eredményekhez!

Sok élménnyel lettünk gazdagabbak melyet most megpróbálok pár általam készitett képpel átadni nektek
:)




















valamint egy élő videó közvetítés : :)
https://www.facebook.com/UnionDojo/videos/1647315328637299/

A tagfelvétel folyamatos minden korosztály számára. Gyere el és tedd próbára magad. Szeretettel várunk!


Köszönöm!

OSU!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése