2013. december 26., csütörtök

Boldog zümmögő Karácsonyt mindenkinek!

Hogy vagytok, kedves Blogolvasók? Remélem, szépen, pihentetően telnek az ünnepek, azt hiszem, mindannyian megérdemeljük!

Hozzánk beköszöntött az a meglepő Karácsony, amikor különösebben nem ugráltam, nem siettem, hanem többnyire János főzött, János sütött, én csak kuktáskodtam. A takarítást sem vittük túlzásba - mondjuk ebben nincs újdonság. ;) Így is szép lett a kis fa, a narancsszeleteket házilag készítettük! Közben békében növesztem az új gyereket, a diétás karácsonyi menükön. Nem kevésbé finomak, mint a cukor-lisztgazdag fogások, viszont egészségileg nagyon sokat segítenek, főleg így kismama időszakban. Én is jól érzem magam, a legújabb családtag pedig már alig fér a bőrömbe! ;D 

Szenteste napján olyan szép időnk volt, hogy az összes méhecske kirepült, és nekik is volt lehetőségük néhány napig ünnepelni.



A fiúk már rég nagyon jól egymásra hangolódtak, és rengeteget játszanak. Jácint szereti kijavítani a rajzainkat, és összedönteni a tornyainkat. Legjobban továbbra is az autókat szereti, és a telefonokat, távirányítókat, fényképezőgépet szeretNÉ.

Hosszú, hosszú évek után, végül körmöt is sikerült lakkozni! 


Kívánok Nektek ünnepi békességet, nyugalmat, sok-sok fincsi ennivalót, nézhető tévéműsorokat :D és persze szeretetet... bármennyire is elcsépeltnek hangzik, mégis ez a lényeg! 

Ezen a képen a gyerkőcünk talán kicsit jobban hasonlít rám, mint Apjára... ez is ritka! :)

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése